کوچک سینمایی بازیگران پیروزی سینمای

کوچک: سینمایی بازیگران پیروزی سینمای داستان همراه مدرسه سینما زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی برنامه‌های چهارگانه دولت در بخش مسکن

    دولت جهت رونق‌بخشی و تامین مسکن اقشار جامعه طی چهار ساله دوم قرار است تمرکز خود را بر روی بافت‌های فرسوده و نابسامان، تامین مالی مسکن، مسکن اقشار کم‌درآمد و مسک

    برنامه‌های چهارگانه دولت در بخش مسکن

    برنامه های چهارگانه دولت در بخش مسکن

    عبارات مهم : صندوق

    دولت جهت رونق بخشی و تامین مسکن اقشار جامعه طی چهار ساله دوم قرار است تمرکز خود را بر روی بافت های فرسوده و نابسامان، تامین مالی مسکن، مسکن اقشار کم درآمد و مسکن روستایی قرار دهد.

    به گزارش ایسنا، اخبار غیررسمی طی روزهای اخیر نشان می دهد که قرار است سود تسهیلات از ۹.۵ به ۸ درصد، مدت بازپرداخت از ۱۲ به ۱۵ سال و مدت سپرده گذاری در صندوق بعد انداز مسکن یکم از شش به پنج ماه برسد، موضوعی که البته به ابتدا به نقل از سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی در یکی از رسانه ها اعلام و سپس تکذیب شد.

    برنامه‌های چهارگانه دولت در بخش مسکن

    دولت طی چهار سال اخیر با کنار گذاشتن مسکن مهر عمده تمرکز خود را بر روی اوج بردن توان خرید متقاضیان مصرفی و نیز احیای نظام تامین مالی مسکن گذاشت، نظامی که به گفته وزیر راه و شهرسازی همچون بمباران سوریه و یمن به وسیله یک آقایی ویران شده است بود.

    به دنبال سیاست کنار گذاشتن تولید مسکن دولتی، دولت اقدام به تشکیل صندوق بعد انداز مسکن یکم در آخرهای سال ۱۳۹۳ کرد. سود این تسهیلات ابتدا ۱۴ درصد بود که سپس به ۱۳، ۱۱ و ۹.۵ درصد کم کردن پیدا کرد که البته شاید این قیمت از ۹.۵ درصد هم پایین تر هم بیاید ولی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

    دولت جهت رونق‌بخشی و تامین مسکن اقشار جامعه طی چهار ساله دوم قرار است تمرکز خود را بر روی بافت‌های فرسوده و نابسامان، تامین مالی مسکن، مسکن اقشار کم‌درآمد و مسک

    یکی دیگر از سیاست های دولت در بخش بافت های فرسوده و ناکارآمد است که مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری در این خصوص می گوید جهت اینکه توانمندی شهروندان در کلان شهرها، شهر های بالای ۲۰۰ هزار نفر و شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر را جهت خرید منزل اوج ببریم باید تسهیلات مسکن را به گونه ای زیاد کردن بدهیم که ضمن باز پرداخت طولانی مدت و بهره کم با سپرده اندک بتوانند تسهیلات دریافت کرده و این تسهیلات جهت برای دهک های اول تا سوم مخصوصا محلات نشانه بازآفرینی شهری طبق تجارب جهانی در بعضی کشور از قبیل کره جنوبی، ترکیه، انگلستان و اتریش وغیره ازحداقل ۵۰ الی ۹۰ درصد قیمت ملک را مشمول بر شود.

    نریمان مصطفایی اظهار کرد: در این راستا ما از طریق ستاد بازآفرینی شهری سیاست هایی را به تاسی سیاستهای دولت محترم به کار می بریم که ضمن پیگیری بستر سازی و آماده کردن تسهیلات و مشوق های لازم، زیاد کردن سقف وام، زیاد کردن دوره بازپرداخت، کم شدن قیمت سود در محدوده های نشانه بازآفرینی شهری، توانمندسازی ساکنین، را در دستور کار قرارداده تا مردم بتوانند با همکاری خود در بحث محله و مسکن خود را بازآفرینی، بهسازی، مقاوم سازی و بازسازی کنند.

    مصطفایی با بیان اینکه بانک مرکزی مصوب کرده هست، بانک مسکن با استفاده از تسهیلات صندوق بعد انداز مسکن یکم و با رعایت سقف حداکثر ۱۰ هزار میلیارد ریال به انبوه سازان صرفا جهت نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری تسهیلات ساخت مسکن واگذار می کند و اعطای این تسهیلات منوط به سپرده گذاری انبوه سازان در صندوق بعد انداز مسکن یکم طبق ضوابط و مقررات موجود و لزوم فروش اقساطی تسهیلات موصوف بعد از ساخت مسکن به افراد، با رعایت سقف حداکثر ۱۰ هزار میلیارد ریال ایجاد تعهد جهت صندوق هست. افزود: یکی از سیاست های دولت در خصوص بحث مسکن صندوق یکم است که جهت توانمند سازی مردم و توانمندسازی انبوه سازان مطرح شده است است که وام هایی با مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان با ۸ درصد کارمزد در محلات فرسوده و ناکارآمد شهری است در اختیار انبوه سازان قرار می گیرد.

    برنامه‌های چهارگانه دولت در بخش مسکن

    مسکن اجتماعی نیز یکی دیگر از فعالیت هایی است که دولت آن را جایگزین مسکن مهر کرد ولی نه با آن ابعاد و گستردگی. در این طرح قرار است جهت تامین سالیانه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی اقشار کم درآمد جامعه، علاوه بر یارانه دولتی قرار است ۲۴ هزار میلیارد ریال (۲۴۰۰ میلیارد تومان (تسهیلات بانکی) و ۱۷ میلیارد ریال (یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان) کمک های بلاعوض پرداخت شود.

    معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می گوید در این طرح افرادی که میل به دارند از تسهیلات بانکی استفاده کنند، می توانند به نسبت شهرهای بزرگ و کوچک در کشور از تسهیلات بانکی ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریالی استفاده کنند.

    دولت جهت رونق‌بخشی و تامین مسکن اقشار جامعه طی چهار ساله دوم قرار است تمرکز خود را بر روی بافت‌های فرسوده و نابسامان، تامین مالی مسکن، مسکن اقشار کم‌درآمد و مسک

    جواد حق شناس با بیان اینکه با وجود پیگیری های این نهاد تاکنون جهت اجرایی شدن مسکن اجتماعی در کشور منابعی تخصیص داده شده است نیافته هست، گفت: طبق مصوبه هیات وزیران در این طرح در صورتی که متقاضیان واجد شرایط از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی خرید کنند، دولت جهت کمک به این افراد تسهیلات ۷۰ میلیون ریالی بلاعوض در نظر گرفته است.

    به گفته وی، در این طرح به مدت ۵ سال باید سالیانه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جهت اقشار کم درآمد جامعه تامین شود و هر سال ۳۵ هزار نفر می توانند از تسهیلات حمایتی جهت ساخت، خرید و کمک های بلاعوض جهت تامین مسکن مورد نیاز خود استفاده کنند.

    برنامه‌های چهارگانه دولت در بخش مسکن

    وی گفت: در بخش مسکن اجتماعی نیز در این طرح قرار است سالیانه جهت ساخت ۱۰ هزار واحد استیجاری تسهیلات بانکی جهت سازندگان مسکن در نظر گرفته شود و جهت ساخت ۱۵هزار واحد نیز به سازندگان دارای زمین تسهیلات بانکی تخصیص داده شده است یابد.

    حق شناس یادآورشد: در این طرح دولت مصوب کرده که سالیانه ۱۵ هزار نفر در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر و ۲۰ هزار نفر در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر از پرداخت کمک اجاره مسکن برخوردار شوند و سالیانه به ۵ هزار نفر وام قرض الحسنه ودیعه مسکن تخصیص داده شده است می یابد.

    معاون بنیاد مسکن تاکید کرد: در طرح مسکن اجتماعی و حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت بهزیستی ملکف هستند متقاضیان کم درآمد و آسیب پذیر جامعه را معرفی کنند و متقاضیانی که تحت پوشش این دو نهاد نیستند با هماهنگی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی شناسایی خواهند شد.

    واژه های کلیدی: صندوق | میلیون | تسهیلات | تسهیلات مسکن | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار