کوچک سینمایی بازیگران پیروزی سینمای

کوچک: سینمایی بازیگران پیروزی سینمای داستان همراه مدرسه سینما زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات عده‌ای از علیرضا بیرانوند سوء استفاده می‌کنند / افاضلی

    سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌گوید عده‌ای از موقعیت علیرضا بیرانوند علیه کلوب نفت سوء استفاده می‌کنند. 

    عده‌ای از علیرضا بیرانوند سوء استفاده می‌کنند / افاضلی

    افاضلی: عده ای از علیرضا بیرانوند سوء استفاده می کنند

    عبارات مهم : ایران

    سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می گوید عده ای از موقعیت علیرضا بیرانوند علیه کلوب نفت سوء استفاده می کنند.

    به گزارش ایسنا، هومن افاضلی راجع به توقیف وسایل تمرینی تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران به وسیله علیرضا بیرانوند، دروازه بان پیشین این تیم و فعلی پرسپولیس اظهار کرد: این اتفاقات چیز عجیبی نیست. شما اگر در صبای قم حضور داشته باشید می بینید در روز مسابقه نماینده دادستان برابر مردم میگوید لباس ها را از تن تان خارج کنید. این مباحث چیز عجیبی نیست. هنگامی که آن اتفاقات را دیده باشید، از تکرار این اتفاقات متعجب نمی شوید.

    او اضافه کرد: فکر می کنم یک سری از دوستان که در تیم های نزدیک به ما هستند و احتمال دارد قبلا هم در این تیم حضور داشته باشند، علیرضا را هل می دهند. او فرزند خوبی است ولی از موقعیت او سوء استفاده می کنند.

    عده‌ای از علیرضا بیرانوند سوء استفاده می‌کنند / افاضلی

    سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: امروز به وکیل بیرانوند گفتم که بیرانوند از اعتبار خود جهت یک سری دیگر هزینه می کند. قاعدتا نباید این طور باشد. بخشی که مربوط به حق و حقوق او است کاملا درست است و نوع گرفتن آن هم مشخص هست. یک هنگامی که من علیه آقای X صحبت می کنم و او از حرف های من ناراحت می شود و در نتیجه از من شکایت می کند. ولی مسئله بیرانوند یک طلب فوتبالی است که راهکار قانونی دارد و محاکم فوتبالی هم جهت آن رای صادر می کنند. گارانتی اجرایی آن هم این است که جلوی نقل و انتقالات کلوب را می گیرند تا کارها طبق روال انجام شود. اقداماتی که الان صورت گرفته خارج از روال فوتبال هست. به هر حال فکر می کنم بیرانوند به خاطر پولش است و جهت رسیدن به آن این کارها را انجام داده است.

    افاضلی با بیان این که همه اهالی فوتبال مطالباتی از کلوب های متفاوت دارند ادامه داد: خود من هم از این نوع مطالبات دارم. این مباحث در فوتبال وجود دارد.

    سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌گوید عده‌ای از موقعیت علیرضا بیرانوند علیه کلوب نفت سوء استفاده می‌کنند. 

    سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به این پرسش که نحوه توقیف اموال تمرینی این تیم چقدر می تواند روحیه بازیکنان تیمش را تحت تاثیر قرار دهد؟ گفت: کسانی که این کارها را سازماندهی می کنند، می دانند که این اتفاقات روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار هست. ما تلاش می کنیم تاثیر این کارها را کم تر کنیم.

    او راجع به این که گفته می شود کلوب نفت تاکنون به نام شرکت پایتخت کشور عزیزمان ایران کاررسا عوض کردن داده نشده هست، گفت: این عنوان صحت دارد ولی مانند گذشته نیست آیا که ما می توانیم کارهای روزانه خودمان را انجام دهیم. کارهای روزانه به عالی ترین شکل انجام می شود. مانند هر کلوب دیگری بدهی هایی به بازیکنان دارند که مقداری با تاخیر مواجه می شود. نمی توان انتظار داشت بدون این که اتومبیلی را به نام کسی سند بزنید، مالک تازه خلافی آن را پرداخت کند. این اتفاق منطقی نیست. باید منتظر باشیم که ان شاءالله وزارت نفت وظیفه این عنوان را مشخص کند. اگر می خواهند تیم را واگذار کنند شخص وزیر، دکتر شریف حسینی، دکتر سلحشوری و… که تصمیم گیرنده هستند، این کار را انجام دهند. من فکر می کنم در رده های میانی مقداری مقاومت وجود دارد و نسبت به این تیم عرق دارند و امیدوارند شرایط عوض شود.

    افاضلی راجع به افت روحیه بازیکنان نفت گفت: ما تا قبل از این ماجرا شرایطی را ایجاد کرده بودیم که تیم ثبات مورد نیاز را داشته باشد ولی در سه بازی اخیر که با شکست مواجه شده، سهم پرسشها فنی کم تر از هر چیزی هست. پرسشها دیگری روی ذهن بازیکنان تاثیر گذاشته هست. تیم ما باتجربه است و بازیکنان بزرگی دارد و مطمئنم که بازیکنان می توانند این فضا را هضم کنند. می دانند الان چه چیزی در خطر است و تجربه مورد نیاز را دارند. فکر می کنم از این فضا گذر می کنیم.

    عده‌ای از علیرضا بیرانوند سوء استفاده می‌کنند / افاضلی

    او راجع به زیاد کردن قیمت ارز در بازار و تاثیر آن بر اوضاع فوتبال تاکید کرد: قطعا تاثیرگذار هست. به خصوص راجع به تیم هایی که از بخش صنعتی تغذیه می کنند. پرداختی این تیم ها با مشکلاتی مواجه خواهد شد. همه می بینید که در لیگ ما تعداد تیم هایی که پرداختی های خود را به ۶۰ درصد رسانده اند بسیار کم هست. بقیه تیم ها با مشکلاتی مواجه هستند. سوابق بد نفت در پرداخت مطالبات بازیکنان روی بازیکنان تاثیر گذاشته ولی از زمانی که ما آمده ایم کم تر این عنوان رخ داده است و همه چیز مرتب تر شده است است و بازیکنان توانستند از نظر ذهنی خودشان را جمع و جور کنند و در چارچوب شرایط فنی قرار بگیرند.

    سرمربی نفت تاکید کرد: شک نکنید ما در لیگ برتر می مانید چون بازیکنان باتجربه و خوبی داریم و از این حیث نگرانی نداریم. هر کسی که یک جایی خرابکاری کند، این اتفاقات بعدا جهت او هم رخ می دهد. این طور نیست که خرابکاری کند و عواقب آن را نبیند. جهت همین است که می گویند “چاه مکن بهر کسی، اول خودت بعدا کسی”.

    سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌گوید عده‌ای از موقعیت علیرضا بیرانوند علیه کلوب نفت سوء استفاده می‌کنند. 

    او راجع به دیدار تیمش با پدیده در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: بازی مشکل خواهیم داشت. دو تیم شرایط دشواری جهت بقا در لیگ برتر دارند. نفت تا زمانی که از نظر مدیریتی شرایط خوبی داشت و مطالبات به موقع پرداخت می شد، جزو چند تیم بالای جدول بود ولی اگر توجه کنید، چند تیم پایین جدول از نظر مدیریتی اوضاع خوبی ندارند. مدیران باید مدیریت یاد بگیرند. به جای مربی خارجی باید مدیر خارجی بیاوریم

    واژه های کلیدی: ایران | بازیکنان | بیرانوند | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار